Click click My NuffnangX

Tuesday, August 11, 2009

Dugaanku

Salam Sejahtera semua & di harap anda semua dibawah lindunganNya..

Entry kali ni x la sadis sgt, saja gimik..
Tapi kan, nk story gak, semalam aku bgn mcm biasa la nk p keja, smalm kan isnin. Dh nk siap bagai tiba2 perutku memulas la plak...........dushhhhhhhhhhhhh...apalagi aku ambush toilet la..

aku diserang diarrhoea...uuwaaaaaa tidak! aku ada urgent jobbb..menanah ku nnt kn taram dgn mushi2....
aku p klinik, doc bg mc, dlm ati antara syok dgn xsyok dpt mc..
xsyok coz aku nk kena fon opis n story psl kisah sakit tu n nk kena dgr nag nag org itu...
so fine, aku kol opis (siap doa xmau kn bambu lg tau..huhu) n tadaaaaa as expected mmg gua kena bambu. Ater, dh mmg aku sakit, klu p opis pun aku dk keja p toilet ja pun buat hapa ye dak? ada ka patut dia leh kata 'u ha, bz time like tis u always ol'. Ayooo tangechi, ama, lau e, wa sakit hoooo how come u say like tat. kejam xkejamnya kan? bila dia sebut "always" tu la yg buat aku hangin tornedo. Oi mangkuk! byk la hg punya "always" dlm setaun brapa kali aku mc ha? tis yer bru 3 ari tau....

yg syok coz aku leh tidoq la..huahuahu

ni la first time aku kena diarrhoea yg teruk mcm ni, 10 kali aku dk p toilet, n aku mmg flat gila.
kurus aku sejenak...

ni dh ok ckit mula la nk meraban..udah2 ler

kat kul 12 ni, sayonara!

No comments:

Post a Comment