Click click My NuffnangX

Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran




credit to yummyflashy!


Di kesempatan ini, saya ingin memohon sejuta kemaafan atas segala ketelanjuran kata, bicara dan perbuatan yang tidak saya disedari bisa menyinggung perasaan anda semua. . Saya hanya insan biasa yang tak pernah lari dari dugaan dan kesilapan. Doa saya, semoga Syawal yang bakal menjelma ini memberi kita keberkatan, kesihatan yang baik dan kebahagiaan.

Keluargaku, ampun maaf dipinta andai diri ini telah menyinggung perasaan semua. Halalkan segala perbuatan yg tidak disenangi, halalkan juga segala makan minum selama ini.
Jernihkan segala keruh dihati agar kita dapat meraikan Syawal ini dengan sempurna tanpa secalit rasa sakit di hati.
Terima la diri ini seadanya kerna itulah diri ini. Seorang hamba yang tidak tahu menyembunyikan perasaan gembira mahupun amarah juga seorang hamba yang lantang berbicara. Kerna aku bukan manusia yang hipokrit.

Keluargaku, kita tidak dapat membaca masa depan. Namun kiranya lebaran ini lebaran terakhir untuk kita raikan bersama, diri ini berdoa semoga lebaran kali ini dapat memberi kita beribu kenangan dan kebahgiaan yang tidak mungkin dapat kita lupakan.




Salam Aidil Fitri dari ku untuk semua...

No comments:

Post a Comment