Click click My NuffnangX

Thursday, August 27, 2009

Malunya aku..huahuahua

Slm,

nk cita skit, namanya beginner bab blogging nih kan...selama 2 bln ni aku xtau pun followers aku ada bg comment daa...ayoooo..malu gue...ater dh xreti nk add widget bagai..kuang3..gelak kat diri sendiri. Tu pun nasib td aku dk godek sana sini baru terjumpa benda alah ni, Comment's widget...oi malu la hg...ish ish...dh sama tua dgn penang pun benda alah ni xtau.

xpa la, aku maafkan diri ku ini..

anyway, aku dk study lg la mcm na nk reply comment tu suma..nnt dh terer aku reply la nooo...otak jam arrr....
n thnx for all the sweet comment...

sejak posa ni malas ckit nk update blog, xtau la, letih kot. Dah kalau aku dk sebuk hupdate sure sampai tgh malam, kul 4am esok tu dh nk bgn sahur plak. xdan wooo..ni pun paksa gak coz takkan aku nk biaq blog aku ni bersawang..
esok2 klu aku ada idea cerdik ckit, aku update la lg..ada actually tp xtau nk deliver cam na...

aku nk kena chow ni, bantai dk pangel aku la...

zzzzzzzzzzz.............nite ols

No comments:

Post a Comment