Click click My NuffnangX

Sunday, August 9, 2009

Kegilaanku....aksesori bilik anak2

aku ni sejak ada anak, mana2 aku p sure priortiy brg budak2 tu, xkira la baju ka, hair clips bagai tu even aksesori bilik depa.
ni bilik anak2 aku, yg ikat curtain tu si zirafah tomey, dh lama dia dk pegang curtain budak2 ni, curtain dk tkr tp si zirafah ni masih setia kt situ.. Big Wood Red Apple tu plak mcm shelf, beli masa kt Pesta Penang 2-3yrs back, dr Country Home kot, kalau xsilap la, kalau silap sori la. Tp kedai dia kt blah mainland. Ats epel tu aku buh sgala mcm bekas tin yg comey2. Kt atas katil plak, kusyen2 comey anak2 ku, tp aku xbg depa pakai pun, for display purpose ONLY..yeeehaha..


Aku suka sgt if dpt benda gantung2 tu, apa ntah term dia, xigt la plak. Ala...toys yg ada clip tu, leh buh kt beg gak, tp aku gantung kt drawer depa ja mcm foto kt bawah ni. Mana aku dpt semua tu? Beli la, takkan gua cilok kot...most dr McD Happy Meal. Tp byk la kaler pink coz anak2 ku itu suka bangat pink..huhu...anak dara la katakan.


lg satu, kalu anak2 aku beli stiker, aku suruh ja depa lekat kt drawer atau kt fridge tu, jadinya depa xla dk lekat suka ati kt mana2. Tp aku filter dulu la apa py stiker, yg cute2 tu aku bg la yg xlawa tu aku lego ja...dh xcukup drawer aku lekat plak kt bathroom depa, baguih gak idea aku kan kan?

ok aku dh nk titun n dh kul 130am ni, esok si kakak ada tenis, xbangun naya aku.

Happy Weekends frenz!

No comments:

Post a Comment